Externí personalistka
Ve Vaší firmě zastanu všechny činnosti související s náborem zaměstnanců, s jejich pohodlným vplutím do Vašeho světa i s jejich rozvojem.
Pomůžu Vám s řešením potíží na pracovišti tak, aby Vám lidé zbytečně neodcházeli.
A TO VŠE POUZE "KDYŽ POTŘEBUJETE"
Jste menší firma, potřebujete nabrat nové lidi a nedává vám smysl najímat kvůli tomu někoho na pozici personalisty?
Pro malé firmy není často snadné získat vhodné kolegy do týmu a to zvlášť v situaci, kdy nemají personalistu. Často nemají předem stanovenou strategii náboru a neorientují se v dané oblasti. Lidi vybírají spíše intuitivně podle osobních sympatií a často neověří vše podstatné. Mnohdy se potom potýkají s tím, že nevybrali toho nejvhodnějšího kandidáta. A brzy hledají znovu. Jak z toho ven?
Outsoursujte Rercruitment – využijte mých služeb Externí personalistky a to jenom tehdy, když se Vám to hodí.
Pro Vaši firmu jsem schopna
- navrhnout strategii náboru včetně inzerce
- sestavit job description
- zajistit preselekci nashromáždených životopisů
- udělat předvýběr těch nejlepších kandidátů přes telefon nebo videohovor
- zorganizovat pohovory a v případě Vašeho zájmu být na nich přítomna
- zorganizovat Assessment centrum dle Vašich potřeb
- poradit s výběrem těch nejvhodnějších kandidátů
- obohatit Vaše výběrové řízení aktivitami, na základě kterých si lépe ověříte kvalitu kandidátů
- navrhnout proces onboardingu
- konzultovat témata týkající se Vašich týmů a lidí – tak, aby vše dobře fungovalo
- prostřednictvím koučování Vám pomoci vyřešit to, co vás pálí -například komunikaci, vztahy, manažerské dovednosti, organizaci práce, dosahování cílů, vize, efektivitu, stres, prevenci vyhoření atd …
- pomoci s Talent managementem– nastavit pro Vaše lidi rozvojový a vzdělávací plán
- ve spolupráci s kolegy uspořádat Development centrum
Hlavní výhody spolupráce se mnou
1. Ušetříte peníze a čas: Pomohu Vám najít zaměstnance bez nutnosti najímat interního personalistu. To znamená úsporu nákladů a času pro vaši firmu.
2. Odborná pomoc: Nabídnu Vám svoje svoji expertní zkušenost získanou roky praxe i orientaci na trhu práce.
3. Zlepšení kvality: Díky svým zkušenostem a promyšleným metodám náboru pro vás vyberu kvalitní kandidáty, kteří mají potenciál přidané hodnoty pro vaši firmu.
4. Flexibilita: Spolupráce se mnou vám umožní získat pomoc, když ji potřebujete. Pokud máte krátkodobé nebo dlouhodobé projekty, mohu vám pomoci najít kvalitní zaměstnance pro daný projekt.
5. Snížení administrativní zátěže: S mojí pomocí můžete omezit administrativní úkoly, které se vážou na proces náboru, jako je vytváření pracovních inzerátů, preselekce životopisů, organizace pohovorů atd.
6. Zlepšení image firmy: Díky efektivnímu procesu náboru a získání kvalitních kandidátů může vaše firma získat pověst jako zaměstnavatel, který dbá na své zaměstnance a snaží se najít ty nejlepší lidi.
7. Pocit podpory v zádech: o tom mluví moji klienti 🙂
Co ode mě nečekejte
Nejsem personální agentura a nenabízím služby jako například direct nebo executive search. V případě potřeby této služby pro Vás mohu ale zajistit napojení na služby osvědčené personální agentury.
Nedělám personální ani mzdovou agendu.
Co o mně řekli?
Radka je opravdovým profesionálem v oblasti HR. Má hlubokou znalost náboru, rozvoje lidí, tréninku a je skvělým koučem. S Radkou jsem byla v kontaktu několikrát v roli klienta a vždy pro mě bylo radostí s ní spolupracovat. Cítím se s ní dobře a vždy vnímám velkou podporu, kterou mi poskytuje. Jako excelentní hodnotím efektivitu její práce při náboru nových zaměstnanců, který pro mě mimo jiné zajišťovala. S Radkou jsem absolvovala také několik koučovacích sezení. Opět musím ocenit její schopnost být mi velmi silnou podporou během celého procesu. Koučování s Radkou pro mě bylo velmi přínosné a její služby doporučuji všem.
Radka nám pomáhala s náborem zaměstnanců. Dělala předvýběr na základě životopisů, po telefonu i on line, vedla výběrové pohovory a organizovala Assessment centra. Díky nim jsme měli možnost kandidáty lépe poznat a snížit tak riziko, že bychom „šlápli vedle“. Radka je zkušený Recruiter a má dobrý odhad na lidi. Umí se naladit na potřeby firmy a tomu uzpůsobit proces výběru. Radka pracovala vždy rychle a spolehlivě. Také nám pomáhala s koučováním obchodních zástupců a jejich on the job tréninkem.
Cena
Svým klientům nabízím možnost vybrat z několika možností. Vždy můžeme diskutovat o tom, jaký model spolupráce je pro vaši firmu nejvýhodnější.
Hodinová sazba (počítáno přesně podle minut a jen za smysluplnou práci).
Moje hodinová sazba pro náborové služby je výhodná pro firmy, které potřebují řešit menší rozsah práce.
Denní rozsah práce eviduji ve sdíleném dokumentu, abyste měli vždy aktuální představu o nákladech.
Výhodný balíček služeb, který je přizpůsoben potřebám a rozpočtu firmy.
Příklad spolupráce s klientem
Rozrůstající se firma (z 5 na cca 15 zaměstnaců)
Konkrétní pomoc zahrnovala přípravu strategie náboru, inzerci pro různá média a soc. sítě, předvýběr kandidátů (CV i telefonicky nebo on line), organizaci pohovorů a konzultaci s výběrem finálních kandidátů. Cena 20 – 30 000 Kč/měs.
Mým cílem je, abyste přijali zaměstnance, se kterým budete maximálně spokojení.
Pokud máte zájem o moje služby, neváhejte mě kontaktovat. Potkejme se na nezávazné schůzce, kde si povíme vše podstatné.
PRVNÍ SCHŮZKA JE ZDARMA .
Vždy je ideální setkat se u vás ve firmě, abych mohla nasát specifickou firemní atmosféru:-). Díky tomu pak více rozumím tomu, jestli by naše spolupráce mohla fungovat, kdo by se k vám hodil a koho nechat jít o dům dál.